1:a december

Min frukost idag var havregrynsgröt med kanel och lingonsylt, sportbröd med avokado & citronpeppar, men också en kopp grönt te!
 
Då var 1:a december äntligen här! Men ingen snö.. och det är så otroligt trist!! Hur som helst har jag i alla fall tänt första ljuset i min adventsljusstake och även gjort frukost på sängen till mig själv, lyssnat på lite jullåtar och bara tagit det lugnt! 
 
Igår kväll var jag och mamma och kollade på Stiftelsen som spelade på Tuppens danskrog och sen efter det så åkte vi hem direkt. Pappa var DJ där så det var därför vi åkte dit! Somnade alltså ganska sent in på natten men ställde alarm vid nio så jag inte skulle sova bort hela dagen! Idag ska jag och J göra pepparkakshus så det blir nog mysigt! 
 
Ha en fortsatt härlig söndag & första advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0