Andra advent

 Lite bilder ifrån helgen, en massa godsaker som varmchoklad med grädde & marshmallows, en enormt god glögg, och marabou choklad men också att snön har kommit och att andra advent är här♥
 
Hej på er! 
Helgen har verkligen gått jätte fort och jag har tillbringat den med min Johan. I fredags kikade vi bara på idol finalen och åt mat, men igår så sov vi verkligen ut! (Otroligt längesedan jag sov så länge!) Sen så åt vi mysfrukost och efter det klädde vi oss och gick ut och gick i snön och bara hade det bra.
Kikade på så mycket bättre igår kväll och sen filmen som gick på tv4 efter det. 
 
Imorse tränade vi med min syster, eller ja. Jag tränade, biceps/triceps och mage. Och sen har jag kikat klart på min uppsatts om stroke innan jag skulle skicka in den. Vad mer har hänt idag? Jo jag har gjort Jul Kola dagen till ära, det är ju trots allt 2:a advent! Andra ljuset är tänt, första snön kom i veckan och julen närmar sig. 
Som jag älskar den här tiden på året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0