Annandag-jul

Jeans från Vero moda, ljusrosa spetslinne från JC, blus från Odd Molly och klocka från GANT.
 
Torsdag och annandag jul! Jag slängde i en hårfärg imorse när jag vaknade och sedan fixade jag och pappa i ordning oss och åkte ner mot stan för att kika på den årliga mellandags-rean! Hur som helst så blev det ingen större shopping. Bara ett mobilskal! Nu är jag i alla fall hemma och ska ta det lugnt, jag har ju dragit på mig värsta förkylningen, och har varit ordentligt sjuk sen 22a december nu. Trist! Men finns inte mycket att göra åt det. 
 
Senare idag tänkte jag lägga upp lite av sakerna jag fick i födelsedagspresent och julklapp.
Ha en super bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0