Chocolate mint

 
Igår testade jag det här proteinpulvret som heter onewhey isolate från fitnessguru med smaken chocolate mint.
Den var verkligen jätte god! Jag måste verkligen beställa smaken därifrån någon gång! Någonting jag rekomenderar till er som letar efter ett proteinpulver med god smak! Jag blandar alltid mina proteinshakes med mjölk, för att jag tycker inte det blir lika gott om man blandar pulvret med vatten. Hur gör ni?
 
Jag går i skolan hela dagen från 08:00-16:00 och ska träna efteråt och sen hem och plugga. Det känns som att dagarna är så otroligt långa. Jag är så otroligt trött varje morgon nu för tiden, och jag brukar alltid vara ganska morgonpigg, därför är det extra jobbigt att börja vid 08:00 eftersom jag kliver upp redan 05:30 så är det tröttsamt i längden. Åh, det är frustrerande, vill ju vara pigg! Får skylla på att det är för att det inte kommit någon snö och är så mörkt ute, både när man ska kliva upp och när man ska hem, haha! 
 
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Malin , Gravid med tvillingar

Ska prova efter graviditeten. Jag blandar alltid med mjölk.kram

Svar: Ja gör det! Rekomenderar den verkligen! Och med mjölk i är allra godast tycker jag! :)
Filippa Edström Bergström

2013-12-03 @ 15:46:25
URL: http://malinhedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0