En söndag kväll i december

 
Julkolan är gjord och undan stoppad, pyntade med att tejpa fast julklapps snören runt omkring! 
Vi har klätt granen ikväll jag och pappa och han skojade till det med att hänga fast belysningen i öronen medans mamma bakade saffran/kardemumma knutar.. så goda!! Hur som helst så känns det att julen närmar sig♥
 
Är det bra med alla er? Här är det bra i alla fall! Jag kikar runt på kläningar och lite sånt jag kan tänka mig att ha på mig, hihi. Trist att jag inte har gränslöst med pengar för tillfället.. Men i och för sig hade jag troligtvis bara lagt pengarna på en massa strunt också. Jag ska dra mig mot sängen snart, bara dricka upp en kopp te och sen är det ju snart måndag igen, veckorna går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0