Fyra ljus får tändas

Sista söndagen i advent♥
 
Idag är det den fjärde advent och helgen har spenderats med Johan, han åkte hem till sig för någon timme sedan och jag ska fixa lite mer på mitt sovrum. I fredags bakade jag och mamma massvis med julgodis, det blev rockyroad, tryfflar, lakritskola, och saffrans biscottis! Tidigare har vi även bakat chokladbollar rullade i polkagriskross och vanlig julkola. Det kommer verkligen välla över med godis den här julen/födelsedagen!
Som jag längtar nu, endast två dagar kvar! 
 
Imorgon kommer i alla fall mina storebröder hem, den ena från finland och den andra från stockholm så det blir så klart uppesittarkväll med bingolotto och massa mys. Jag älskar när hela familjen är samlad!
Jag ska även göra klart med dom sista julklapparna imorgon. Hoppas ni har en fin sista advent, massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0