Julafton och födelsedagen 2013

Massa bilder på min familj, m.m. från igår! 
 
Hej på er! Jag hoppas ni hade en fantastisk julafton igår för det hade jag! Jag fyllde också 16 år igår och det känns väl egentligen inte speciellt annorlunda men gårdagen var hur bra som helst och det bästa för mig var att hela familjen var hemma samtidigt. 
 
På morgonen väckte dom mig alltså med presenter och tårta på sängen, mysigt! Åt risgrynsgröt till frukost och myste med familjen. Sedan gjorde alla sig i ordning och vi åt jullunch med vanlig tradionell julmat! 
Min syster kom och uppvaktade mig, och sen kikade vi självklart på kalle anka! (Kommer aldrig växa ifrån det!)
Sen kom mormor, morfar & moster med familj och grattade mig och vi fikade massvis. Tårta, olika sortes julkolor, rocky road, chokladbollar, safransknutar, och massa annat gott! 
Kvällen avslutades med att min Johan kom till mig och vi kollade på film och åt ännu mer gott.
 
Om ni skulle vilja se vad jag fick i present/julklapp så får ni skriva det i en kommentar.
Jag hoppas i alla fall att ni får fortsatt bra juldagar av dom två som är kvar, kramar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna:-)

Vad fick du? :D

Svar: Lägger ut det senare! :)
Filippa Edström Bergström

2013-12-25 @ 19:25:22
Postat av: Syster

Klart vi vill se det :)

Svar: Lägger upp det senare! :)
Filippa Edström Bergström

2013-12-25 @ 19:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0