Måndag 2:a december

Såhär ser det ut inne på mitt rum nu, juligt och mysigt!
 
Hej på er! Måndagen är här och veckan är startad. Jag ska gymma efter skolan med Johan och det blir troligtvis rygg! Sen måste jag verkligen hem och fixa med plugget. Har en stor uppsatts som ska vara inlämnad i slutet på veckan och även ett prov att plugga till så jag ska lägga ned extra tid i det, jag vill verkligen mer än allt annat just nu få dom betyg jag vill ha och jag gör alltid mitt bästa, det är huvudsaken!
 
Kikade även på julkalendern på TV igår kväll, och imorse tittade jag på andra delen och jag måste säga att det är alltid någonting speciellt kring jultider. Jag känner mig verkligen som ett litet barn igen, hihi! Jag bara älskar den här högtiden, så underbar!
 
Hoppas ni har en bra dag, kramar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin , Gravid med tvillingar

sv:Tack så jätte mkt! Va glad jag blir! Kram till dig! :)

åh du hade mysigt också!

Svar: Tusen tack! :)
Filippa Edström Bergström

2013-12-02 @ 20:29:22
URL: http://malinhedblom.blogg.se/
Postat av: Me & My Baby Dolls

Va mysigt det ser ut! :)

Svar: Åh tack! Ja det är fantastiskt mysigt med jultider tycker jag!
Filippa Edström Bergström

2013-12-03 @ 09:45:22
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0