Måndag 9/12

 
Godkväll Måndag! Sitter och lyssnar på musik, dricker te och läser, jag har verkligen alltid gillat att läsa och jag måste skaffa mig några nya böcker. Men dom på bilderna ovan är favoriter! Speciellt Mia skärringers bok, hon är faktiskt typ den enda kända människan jag vill träffa, för att hon verkar så äkta och så jäkla (ursäkta svordmar) bra.
Skoldagen har gått ganska fort och det har varit en otroligt rolig dag, åkte i alla fall hem direkt efter skolan och gick ut på en promenad i minus graderna. Jag ska snart plugga lite matte och sen väntar jag bara på att paradise hotel kan börja så jag kan gå och lägga mig efteråt. 
Om det är någonting speciellt ni skulle vilja att jag bloggade om så får ni gärna lämna en kommentar!
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan, kram!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör ett inlägg om vad du ska göra på jullovet och nyåR?

Svar: Det kommer upp senare idag! :)
Filippa Edström Bergström

2013-12-14 @ 18:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0