pepparkakshus

Mitt och J's pepparkakshus, efter många om och men gick det bra och blev helt okej!
 
Jag och Johan har alltså gjort pepparkakshuset som ni ser på bilden ovanför, det blev ju trots allt ganska fint för att vara första gången vi gjorde ett sånt hus! Vi fikade med mamma och pappa när dom kom hem och nu ska vi snart äta middag allihopa, mysigt! Jag tänkte kika på första avsnittet av julkalendern sen närmare klockan sju för att se om det är någonting värt att följa varje avsnitt! 
 
Imorgon är det skola igen och ny vecka, det blir bra! Jag har även bokat resa idag, så jag följer med mamma och pappa till Finland om två veckor för att hälsa på storebror som bor och spelar bandy där borta. Har inte träffat honom på tre månader så det ska bli jätte kul att få träffa honom igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0