Te & tv

Helt klart världens godaste te ifrån Indiska, löp och köp!
 
Dricker te i väntan på att paradise hotel ska börja, jo jag sa ju att jag skulle gå och sova tidigare.. det blev så klart inte så. Typiskt mig! Jag tränade åtminstone ett magpass idag och det gick hyffsat, men är som sagt lite seg och trött så får göra bättre ifrån mig imorgon.
 
Jag åker till skolan en timme tidigare imorgon för att gå på en matte lektion för pluggning till provet, eftersom att jag pluggar tusen gånger bättre i skolan än hemma då jag alltid får för mig att göra andra saker som jag tycker är viktigare just då jag verkligen måste plugga, haha. Nu ska jag återgå till mitt och kolla in det sista inom julklapps bestyr och lite sånt så jag hoppas eran dag har varit bra i alla fall, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0