Tillbaka igen!

 
 
Hej på er!
Nu var det sjukt längesedan jag uppdaterade här men det ska (förhoppningvis) bli ändring på det nu.
Under min frånvaro härifrån har jag varit i Finland i några dagar och hälsat på min storebror Jacob som bor där. Vi kikade på hans bandymatcher, gick runt på stan och hade det allmänt bra bara! Det roligaste var att få träffa honom igen eftersom vi inte träffats sedan han flyttade dit för tre månader sedan!
 
Hur som helst så har jag väl bara varit i skolan annars, och haft skol-saker att göra. I övermorgon får jag i alla fall jullov och jag fyller år om sex dagar! Så glad för det, för jag älskar verkligen att fylla år! Haha. Jag är verkligen som en fyra åring när jag tänker på att snaaaaart får jag fylla år. 
 
Hoppas åtminstone att allting är bra med er och det var någon som önskade ett inlägg som jag ska slänga upp senare, så håll utkik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0