Vad är dina planer kring jullovet?

Bilder tagna ifrån we♥it 
 
Det var en person som skrev en kommentar och undrade om jag kunde lägga upp och berätta om vad jag ska göra på mitt jullov och på nyår. Så klart jag kan!
 
Jag ska först och främst fylla år och fira jul, umgås med familjen och vara glad över att båda brorsorna har tid att komma hem samtidigt! Sen har jag ingenting annat planerat på just jullovet. Träna och umgås med J och kompisar är dom enda spontana sakerna som dyker upp i mitt huvud.
På Nyår så ska jag troligtvis vara med Johan och Tim, vad vi ska göra är heller inte helt bestämt men det blir att vi är hemma hos någon utav oss tre. 
 
Det är faktiskt det mest ointressanta och tråkiga jag hade att erbjuda om mitt lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0