26/11 - 13

Lite biler ifrån den senaste tiden: Firat farmors födelsedag, umgåtts med min lilla kusin Eira, tränat en hel del med min storasyster, varit på ett mysigt fik med mina föräldrar, men jag och min fina kille har också varit tillsammans i två år, 24 november♥
 
Hej på er! 
Bloggen har verkligen stått tom nu alldeles för länge! Jag har knappt öppnat datan senaste veckan för mer än skolarbete och jag har även slarvat bort mitt minneskort till min systemkamera så jag har enbart mobil bilder framöver tills jag hittat det igen eller köper ett nytt. 
Hur som helst så är det bra med mig och jag har börjat skolan igen efter min fem veckors långa praktik! 
Det är så otroligt tråkigt att vara tillbaka i skolan.. Det är verkligen inte meningen att låta negativ nu, men jag vill bara tillbaka igen. 
 
Det är i alla fall snart jullov om ca tre och en halv vecka och endast 28 dagar kvar till julafton & födelsedag (!!!)
Men allting rullar på som vanligt och jag idag har jag tränat efter en sjukt seg och lång skoldag, men morgon dagen slutar jag hyffsat tidigt så det är skönt.
Nu ska jag bara ta det lugnt och sen se på paradise hotel när det börjar inann sängen väntar,
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0