Coconut passion

Min duschcréme ifrån victoria secret som jag köpte på arlanda tidigare i år, luktar fantastiskt gott!
 
Hej allihopa! Hoppas ni haft en bra Tisdag. Själv så har jag varit ledig idag igen, och jag klev upp hyffsat tidigt idag i alla fall. Jag åkte till gymmet och tränade med Johan när han slutat skolan. Vi gick på stan en sväng och pratade lite om fredag eftersom våran kompis fyller år då så vi ska fixa lite tills dess. 
 
Annars så har jag bara haft en lugn dag där jag inte gjort mer än nödvändigt och mesta dels varit hemma.
Jag ska lägga mig i tid ikväll eftersom att jobbet väntar redan klockan 07:00 imorgon! Troligtvis blir det träning
efter jobbet och mer än så har jag inte planerat. 
 
Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du inte lägga ut ditt schema som du jobbar på praktiken?

Svar: Det är ju väldigt individuellt , alltså sen ser man knappt vad det står På själva schema pappret. Det är bara en massa bokstäver som jag kollar med ett annat papper på hur tiderna är! :)
Filippa Edström Bergström

2013-11-05 @ 09:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0