Dagen som gått

Sport BH ifrån HM, Leopard linne ifrån HM och tights ifrån Nike.
 
Hej på er!
Då har tisdagen gått och jag hoppas det är bra med er! Jag tränade imorse med min stora syster, biceps och konditionspass! Sen har jag jobbat ifrån fyra till nio, slängde in mig i duschen så fort jag kom hem och kikade på tv, och jag måste säga att paradise hotel är det sjukaste program som jag har sett!
 
Nåväl, imorgon börjar jag klockan 07:00 och tänkte sova nu innan det är dags att kliva upp igen. Efter jobbet imorgon så blir det gym och sen ska jag också ta vara på den sista veckan som är på praktiken, tänk att fem veckor (!!!) redan har gått.. Kommer  verkligen sakna det när skolan börjar igen, och jag kommer absolut kunna tänka mig med att jobba med det här någon gång i framtiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0