En liten förändring

 
Här är resultatet på hårfärgningen! Det var som sagt bara utväxten som behövde färgas. Men också lite "runt omkring" utväxten eftersom den färgen ofta bleknar på mig mer än vad det gör längden på håret. Bilderna är lite dåliga och oskarpa men jag tog dom lite snabbt bara och dom var dåliga att ta i mörker så det blev konstigt med blixten på bilderna. 
 
På den sista bilden har jag bara fönat håret och inte fixat det någonting. Men jag är nöjd i vilket fall som helst och det är ju trots allt väldigt lämpligt att kunna färga håret hemma. Håret är därimot inte lika rött som det ser ut att vara på bild, det är brunare i verkligheten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0