Fredag 15/11

 
Åt precis mat och efter den tog jag en macka och en proteinshake. Jag vet att min shaker är så otroligt tråkig men vad tusan, jag har ingen anna och är för snål för att köpa en ny.. Jag fyller ju trots allt år snart! 
Hur som helst så börjar jag strax jobba, och bör göra mig redo nu snart.
 
Annnars så har dagen bara flytit på, jag tränade med Storasyster Terese och efter det så köpte jag lite mer julkappar (Lyssnar faktiskt på jullåtar.. fy skäms Filippa!! Haha, som jag längtar tills det blir jul och födelsedag alltså!)  Men sen träffade jag J en sväng på stan. Har inte träffat honom på några dagar så det var kul att få ses idag! Jag hoppas det är bra med er allihopa, men nu ska jag förbereda mig inför kvällsjobbet. 
 
Ha en fin fredag & en bra start på eran helg, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0