Halloween

Bilder sedan dagarna hos min faster!
 
Hej hej!
Nu är jag hemma och ni får ursäkta den urdåliga uppdateringen som varit dom här dagarna. Men jag har haft det bra i alla fall! Halloween bak & pyssel och när min lilla kusin gått och lagt sig för kvällen så såg vi andra skräckfilm båda kvällarna. Och jag har ätit godis och det vi bakade för ett helt liv känns det som! 
 
Igår kom jag hem sent på eftermiddagen och sen åkte jag hem till Tim för att umgås  med honom och Johan och för att sedan ta oss vidare mot Tuppz för "Halloweendisco" och det var väl sådär. 
Vaknade sent idag och ska dra mig vidare mot gymmet om ett tag, efter uppehåll några dagar är jag laddad för
att gå dit och kunna tänka på en massa annat. 
 
Ha en bra dag alla, kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0