Kesella - äpple kanel

Mitt mellanmål för ikväll!
 
Hej allihopa! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra men jag är lite trött, hade väldigt svårt att somna igår. Har ingen aning varför faktiskt så det blev inte många timmars sömn, men jag gick till jobbet och gjorde dagen där innan jag sen begav mig mot gymmet. Det blev ett rygg & triceps pass, lite kort blev men jag skulle hjälpa till att handla och när jag kom hem var jag så hungrig så jag gjorde mat direkt. 
 
Nu ska jag snart testa den nya Kesellan som kommit, jag älskar kesella! Speciellt med smaken hallon!
Även citrus är god den med, men när jag såg den här smaken inne på affären idag ville jag självklart testa den 
direkt. Så jag ska göra det nu och sedan kika några avsnitt på pretty little liars.
Blir till att sova tidigt ikväll för imorgon börjar jag tidigt igen, men det är tur att jag tycker det är så kul
och lärorikt med praktiken i alla fall!
 
Ha en trevlig kväll, kramar!

Kommentarer
Postat av: Julia

åh den smaken lät inte alls dum :D

Svar: Den var helt okej. Men måste säga att hallon fortfarande är favoriten! :)
Filippa Edström Bergström

2013-11-06 @ 08:59:31
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0