Lägesrapport 20:42

 Jag och min Johan sommaren 2012♥
 
 
Hej på er!
Idag ställde jag larmet på 07:20 och låg kvar i sängen en liten stund innan jag åt frukost och fixade ordning mig för att åka och träna. Det blev kondition, det vill säga - cykling & gång på bandet. Sedan körde jag triceps! Jag tycker det så kul att träna armar, en ut av dom roligaste sakerna att köra faktiskt. 
 
Åkte i alla fall till min faster sen som var här i krokarna och umgicks med henne och min lilla kusin några timmar.
Då blev det ett till träningspass, dock inte planerat men jag gick på ett grupppass som heter "Powerstep" , det är både styrka och kondition och det var kul! Har aldrig varit på det förut men det rekomenderar jag.
 
Nu sitter jag här hemma och tänkte strax slänga in ett tips så håll utkik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0