Mellanmål

 
Sitter och äter lite kvälls mellanmål, honungsmelon, jordgubbar & aleo vera drycken. 
Tänkte tipsa om att det är tusen gånger bättre att äta frukt och bär som mellanmål än massa smörgåsar som många äter som mellanmål, det är väldigt sällan jag äter mackor överhuvudtaget faktiskt. 
 
Så ät en frukt, drick mycket vatten, eller kanske en proteinshake då man står sig väldigt länge på dom.
Och självklart, stå imot sötsuget! Men tänk också på att mellanmål är bara tillför att äta lite, inte för att vräka 
i sig. Ät mer riktigt mat istället så kommer inte heller sötsug och hungerskänslan så snabbt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Lyxigt med färska jordgubbar!
Jag måste bli bättre på mellanmål.

Svar: Super gott men därimot dyrt nu när säsongen är över!Kul att du hittat hit, välkommen tillbaka :)
Filippa Edström Bergström

2013-11-04 @ 21:48:51
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: smalltownmum

Tack ska du ha för att du tipsade om din blogg. Jag behöver verkligen tips och råd som inte är för avancerade. Jag kommer garanterat att gå in igen.

Svar: Gud vad roligt att du gillar den! Tusen tack! Välkommen tillbaka ! :)
Filippa Edström Bergström

2013-11-06 @ 09:46:52
URL: http://smalltownmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0