Sista dagen i November

 
Hej på er!
Gårdagen bestod av en kort skoldag då vi fick sitta och lyssna på några personer som pratade om sjukdomen Aids och så fick vi se en film om "När HIV kom till Sverige" , det är så otroligt hemskt men också intressant!
Hur som helst så gick jag på stan en sväng efteråt med Tim, Johan & Viktor. Åt lunch, fikade och kikade i lite affärer, alltid roligt att umgås med dom grabbarna! Sen bakade jag och J lussekatter när vi kom hem till mig men stannade inte uppe så länge eftersom båda var väldigt trötta!
 
Lördagen har rullat på väldigt snabbt och sista dagen i november är här. Jag och J ställde alarm imorse för att åka med min syster in till gymmet där hon och jag tränade mestadels mage. Efteråt åkte vi hemåt igen och kollade på filmen "Ted" , den är faktiskt jätte bra måste jag säga! Hur som helst så har jag nyss kommit hem i från min kusin Lukas som fyllde 15 år idag, så stort grattis till honom! Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, kanske se någon film och umgås med mamma. 
 
Hoppas ni alla får en härlig lördagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0