Söndagkväll

Inspiriations bilder från we♥it
 
Helgen har bjudit på jobb och där av dålig bloggning. Gårdagen spenderades först på praktiken och sen så somnade jag nästan direkt när jag kom hem! Vaknade utav att min J kom och pussade på mig, hihi. Åt hamburgare och kikade på "så mycket bättre" och bara hade det mysigt. Har suttit och pratat om julen och att vi vill så gärna att det kommer snö nu nu nu!! Förra året så började det ju snöa så tidigt, så det kan inte finns någon kvar nu? Hur som helst så blir jag alltid lika besviken när jag tittar ut genom fönstret och ser en tråkig gräsmatta.
 
Idag har jag tagit det lugnt hela förmiddagen tillsammans med Johan och sedan så började jag ju jobba vid fyra och slutade vid nio nu ikväll, resten av kvällen tänkte jag kika på "pretty little liars" innan jag ska sova.
 
Hoppas ni haft en bra helg, och får en bra start på den kommande veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0