TIPS

 
Paulüns supergröt med smak av blåbär & hallon vill jag verkligen rekomendera till t.ex. frukost. Alla produkter ifrån märket paulüns är nyttiga, naturliga och har inget tillsatt socker. Jag vet att det är så många som har svårt att äta frukost, men det bör alltid ätas eftersom det är dagens viktigaste måltid och man förbränner mest på morgonen så börja ät frukost även om ni inte gör det. Äter man inte frukost har man också större risk att gå upp i vikt.
 
Men så är det en såndär sak jag pratade om förut, mackor är aldrig ett bättre alternativ. Men om ni hellre äter det till frukost så ät gärna bröd med fullkorn som är fiber rikt.
Jag själv äter oftast gröt, för det håller jag mig längre på innan jag blir hungrig, oftast äter jag då havregrynsgröt
men också den här gråten då från paulüns som finns i tre olika smaker. 
 
Jag brukar blanda i lite hallon som jag tinat upp från frysen och rivenkokos, vill man ha lite mer sötma kan man 
ringla över lite honoung. Gröten går att göra både i spis och på mikron, blandas bara med vatten! 
Enkelt & gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0