Torsdagkväll

 
Och så var det torsdag igen, fredagen & helgen närmar sig med stora steg. den här skolveckan har verkligen gått sjukt fort. Imorgon så är det "Aids-dagen" som den kallas och vi ska få sitta och lyssna på någon form utav föreläsning skulle jag gissa. Min pojkväns skola skulle också komma till våran skola och lyssna så när  skoldagen är över skulle han och jag hitta på någonting. Vi får se vad det blir, men det ska i alla fall bli skönt med helg. Imorse tränade jag också, både biceps & triceps vilket blev ett jätte bra pass så det kändes skönt efteråt. Jag provade också en ny smak på en protein-bar, pepparkaka! Det smakade exakt som pepparkaksdeg, vilket jag tycker är enormt gott i vanliga fall! (läs: det är det godaste jag vet!!) Men den kommer jag köpa fler utav i alla fall.
 
Nu ikväll har jag suttit och påbörjat min uppsatts som vi skriver nu i skolan om stroke, hittils känns det bra och jag tror att jag fått till en bra början, det ska ju både vara en berättelse och fakta så det är lite klurigt, men jag älskar att få sånna här uppgifter, skriva är det jag kan, det jag alltid varit duktig på.
 
Snart ska jag sova så jag önskar er en trevlig kväll och hoppas ni haft en bra dag fina läsare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0