DAGENS RYGGPASS

Bilderna ska illustrera några ut av dom ryggövningar jag gjorde. 
 
 
  • Började dagens pass med uppvärmning på gå band i hyffsat tempo på 10 min.
  • Sedan blev det 5 min rodd när man "sparkar" ifrån med benen.
  • Sedan körde jag en vid en maskin som är "sittande rodd" och hade vikt inställt på 25-30 kg x 5
  • Sedan var det rygglyft som den sista bilden visar fast jag höll en vikt på 5kg vid bröstet för att få mer tyngd 20x5
  • Gjorde därefter rygglyft då man ligger på mage och håller upp fötterna och överkroppen 15x4
  • En annan övning som visas på mitten bilden då man står först på knä och har ut vänster arm och höger ben (eller tvärtom) och står så en stund. Jag stog 1 min x 4
  • Sedan gick jag 5 min på bandet igen och efter det stretching!
 
Det var dagens träning och imorgon blir det troligtvis armar och kondition!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0