DÅLIG UPPDATERING

Dåliga iphone bilder, men det är i alla fall dagens middag - Ris, kyckling i ugn och grönsaker!
 
Hej hej!
Förlåt för sämsta uppdateringen idag, men jag kom precis hem! Har varit i skolan och haft prov, och en massa info om våran APL. Tränade ben och rumpa idag på gymmet och det gick sådär.. Har inte ätit så mycket lunch i skolan eftersom att den inte var så där jätte bra idag och då blir jag så himla energilös och skakig men det är en ny dag imorgon och då blir det förhoppningsvis bättre med maten och ett bättre träningspass att prestera på!

Slänger in lite tips senare, men nu ska jag duscha av mig! Ha det så bra, hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha oj, tog samma rubrik som dig..

Svar: Haha! Det gör ingenting, :')
Filippa Edström Bergström

2013-10-09 @ 20:21:56
URL: http://idaaronn.blogg.se
Postat av: Anonym

vad ska du praktisera på för intressant arbetsplats/jobb:D fin blogg! gör videoinlägg kanske?(:)

Svar: Jag ska ha praktik på ålderdomshem eftersom att vi måste ha det förstå året på VO. :)
Tack! Kul att du gillar den!
Videoinlägg är inte min starka sida.. haha, är inte alls bra på det!
Något speciellt jag skulle göra videoinlägg om?
Filippa Edström Bergström

2013-10-09 @ 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0