FITNESSGURU

Protein portions-påsar ifrån fitnessguru.
 
Hej hej! 
Klivit upp i tid idag och tränat med storasyster. Mage/armpass blev det! Efter det så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, slängt ihop lite lunch i form ut av två stekta äggvitor, havregrynsgröt & proteinshake ifrån fitnessguru, smaken kiwiyoghurt! Jag var väldigt skeptiskt men den var helt sjukt god! Tips!
 
Men annars kollar jag fortfarande runt på julklappar och försöker bestämma mig vad jag ska köpa till släkt och sånt. Idag är det ju faktiskt exakt två månader kvar till jul och två månader tills jag fyller år, och jag längtar jätte mycket! Om tre timmar börjar jag jobba ikväll, och idag känns det lite segt. Men jag är väldigt trött så det är
väl antaligen därför! Det blir säkert kul så fort jag kommer dit!
Ha en bra dag allihopa, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0