Fredag 11/10

 
Bilder på maten ifrån N1, och lite ifrån systersbarn Williams 6års kalas!
 
Hej hej! 
Dålig uppdatering idag men det är sånt som bara är ibland. Jag är med Alicia nu och hon sover sen ungefär en timme tillbaka. Men jag tänkte kika på pretty little liars en stund innan jag somnar. Gymmade idag också, och efter det åt jag middag med mamma och pappa på "Nygatan 1" , det var i alla fall gott där på deras afterwork.
Efter det var vi på min systersbarns 6 års kalas, stora killen!
 
Imorgon så är planerna att först träna på dagen och sedan ska Johan sova med mig på kvällen, 
så det händer säkert lite saker imorgon också. Fick även höra ifrån min praktik plats idag och jag börjar
jobba 15:45 på måndag tills på kvällen fick jag veta. Det ska bli riktigt spännande att börja "jobba på riktigt" faktiskt. Men nu ska jag kika på serier och sedan sova, Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0