Fredagkväll

Bilder sen turkiet, i slutet på maj det här året♥
 
Hej allihopa!
Började dagen med jobb 06:45 och slutade tidigt så vad passade bättre än att gå hem och vila?
Det gjorde jag i alla fall och sen var det bara att kliva upp, bytte om och åkte till stan för att köpa en mascara. 
Efter det blev det gym, rygg/magpass! Det gick suveränt idag, allt bara flöt på bra och det var skönt som bara den! 
 
Den här kvällen spenderar jag med min Johan och vi tänkte se på film och äta jordgubbar som vi köpte tidigare! 
Imorgon blir det också träning och på eftermiddagen/kvällen ska jag och J vara barn och hundvakt,
så det kommer hända lite imorgon också. Ha en trevlig fredag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0