Gymgrossisten

I mitt paket i från gymgrossisten!
 
Hej alla!
Så då var det kväll igen och jag har kört en ryggpass på gymmet. Hämtade ut mitt paket ifrån gymgrossiten och 
det ovan är vad jag beställde till mig själv! Sen har jag fixat lite julklappar också men jag kan säga att chockladsåsen var god! Ska testa Caramelsås en annan gång men jag kan rekomendera den här! 
Kostade 49 kr men jag hade rabbat så det blev lite mindre!
 
Hur som helst så är jag nöjd och ska äta kvarg, hallon & chockladsås nu. Mums! 
Det blir en lugn kväll här i soffan med tv tittande, och imorgon så blir det gym igen innan jobbet väntar på
onsdag. Men nästa vecka är det i alla fall höstlov! 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0