Kosttillskott - välj rätt

Mina vitamin tabletter jag tar!
 
Jag ville bara ge er lite tips när det gäller kost-tillskott. Det är så många som börjar äta "vitaminer" osv, och tror att det är bra grejer dom äter. Om jag säger så här, KÖP ALDRIG VITAMINER / OMEGA 3 IFRÅN APOTEK.
Det är oftast bara grejer som inte är äkta, utan mer sådant "tjäna pengar" grejer. Man kallar helt enkelt saker för t.ex. D vitamin och folk är så lättlurade och tror att det stämmer. Men nej.
 
Ett tips jag kan ge er är att handla kost-tillskott ifrån Hälsokraft butikerna. I det stora hela, mycket bättre grejer där. Ett märke som är bra och "rena" vitmaminer är märket "Alpha plus" , det finns för både män, kvinnor, killar, tjejer, och barn. Och man ska helt enkelt ta dem vitamin tabletterna som är rekomenderade för sin ålder och kön.
Om ni vill läsa mer om det här märkets vitminer/kosttillskott så är det HÄR länken. 
 
Sedan gäller det samma sak med omega 3, klicka på den HÄR länken om ni vill läsa om det märket som heter ledins. Men detta är bra saker jag rekomenderar nu. 
 
Och om ni ska köpa proteinpulver, köp inte ifrån märken som ni kanske har på gymmet eller ifrån olika sidor
och som ni tycker verkar "bra" , när det faktiskt finns så mycket saker i stoppat i dom där pulvren som kan
skada och vara dåliga för kroppen på längre sikt. Märket "Holistic" är ett bra märke som inte innehåller onödiga saker för kroppen. Länken finns HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0