Kvälls uppdatering

Kvällsfika.
 
Hej igen!
Kvällsmyser lite med en dryck jag köpte på pressbyrån idag, "little miracles" hette den och med smak av persika. Jätte god! Kommer jag köpa fler gånger så rekomenderar den verkligen och den var ekologisk så jag  tipsar verkligen om den! Och så var det en av proteinbarsen jag köpte ifrån gymgrossisten, också jätte god. 
 
Har lagat mat till mig och pappa så han skulle slippa det när han kom hem i från jobbet, och om ungefär en timme börjar "Svenska Hollywood fruar" och det är sista avsnittet.. Så tråkigt att det är sista.
Enda tisdags nöjet på TV:n nu för tiden ju.  Efter programmet blir det i alla fall sängen för mig, är jätte trött och känner mig inte sådär pigg heller.  Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu, det har jag inte tid med!
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0