Lägesrapport 13:20

Lunchen jag alldeles nyss gjorde, spagetti & köttfärssås!
 
Hej hej! 
Jag kom hem för en liten stund sedan efter att ha varit och gymmat med min syster igen! Det gick jätte bra och roligt var det! När jag kom hem fixade jag ihop lite mat, det blev köttfärssås & spagetti som ni ser! Så gott!
Slängde mig sedan i duschen och laddar upp nu för att jobba kväll. 
Alla andra ska på "Halloween disco" på tuppens och jag ska jobba, lite trist men sånt man får ta!
Börjar ju 07:00 dagen efter så ingen idé att åka iväg, lika bra att sova så mycket jag kan.
 
Tänkte slänga in ett litet tips om goda hemma gjorda proteinbars så håll utkik! 
Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0