Lägesrapport 16:32

 
Hej hej!
Då var dagens jobbpass slut. Kommit hem och slängt mig in i duschen och inväntar nu Johan som ska komma
och sova här inatt. Mysigt! Är lite trött sedan dagens jobb men det blir nog bra, blir troligtvis inte uppe sådär
super duper länge ikväll. Men en filmkväll och lite godis blir det väl ändå, det är ju trots allt lördag och gud
vad jag tycker den här veckan har gått fort! 
 
Kommande vecka jobbar jag bara tre dagar och sen har jag höstlov v.44 så det lär bli en lugn vecka nästa vecka.
På höstlovet planerar jag också att åka till min faster & kusin, det var längesedan jag var där nu och min lillkusin
vill så gärna att det ska halloween pysslas och bakas, låter kul tycker jag! Men nu ska jag fixa i ordning på rummet och klura vidare på julklappar! 
 
Ha en bra lördag allihop, hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0