LÖRDAG

Träning - Fika på stan med pappa - Paket från sportamore - Jag idag!
 
Hej på er!
Idag på gymmet så blev det armar och kondition och efter så duschade jag där och fixade mig i ordning för
att jag och pappa skulle åka ner på stan och äta lunch. Efter det så gick vi runt en stund innan vi gick in på
ett annat café och fikade! Jätte fint och skönt väder har det varit idag, super skönt!
Hur som helst så har vi sedan hämtat ut mina träningsskor ifrån sportamore - bild kommer senare!
 
Men måste säga att det är jätte bra priser och leverans tider på sportamore, tips för er som inte beställt något
därifrån någon gång! Nu ska jag fixa i ordning lite på rummet innan Johan kommer hit, hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0