Måndag 21/10

Bilder sen jag & Terese var ute och gick i kylan. Kallt idag men fint väder!
 
Hejsan allihopa!
Idag har varit en lugn dag, men jag var vaken ganska tidigt ändå för att vara ledig. Kring 08:30 klev jag upp
och har mestadels kollat på " Pretty little liars " . Men på förmiddagen skrev min syster till mig och vi
tog en långpromenad med lilla Oliwer som låg i vagnen. 
 
Om en timme ungefär tänkte jag åka in till Bollnäs och träna, ska bli så kul eftersom att jag inte gjort det någonting i helgen då jag inte haft tid. Men nu så, som jag längtar! Och fick även sms om idag att mitt paket ifrån
gymgrossisten har kommit så ska försöka åka och hämta ut det med. Det är trots allt ganska skönt att vara
ledig också, men jag gillar ändå APL:en mycket!
 
Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0