Min lediga dag

Gym bilder från idag!
 
Hej hej!
Ledig dag idag och har varit på gymmet med min syster! Det blev mage/rygg och när hon var tvungen att åka
imot sitt jobb, körde jag lite armar, biceps/triceps. Sitter förtillfället och planerar lite julklappar som ska köpas. Och jag har beställt lite saker ifrån gymgrossisten.se både till mig själv och julklappar. Det är ju trotts allt
bara två månader kvar! Snart fyller jag också år! 
Men här kommer dagens träning som jag och Terese körde!
 
Magövningarna:
  • Vanliga situps
  • Sneda situps
  • Plankan
  • Situps med "cykling"
  • Övning med en kettlebell
 
Armövningarna:
  • Sittande triceps
  • Sittande bicepscurl
  • Hantelcurl
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0