Onsdag 16/10

Bild sedan träningen idag!
 
Hej hej!
Idag har jag alltså jobbat, började dagen 06:45 och slutade kring fyra tiden på eftermiddagen.
Gick hemmåt, vilade lite och åt havregrynsgröt och sedan blev det att ta bussen in till gymmet!
Där träffade jag min kompis Noshin och tränade lite med honom. Det blev ett ben pass!
 
Imorgon är jag i alla fall ledig och tänkte också då åka till gymmet. Men mesta dels ta det lugnt.
Jag jobbar ju, fredag, lördag, söndag så lika bra att vila då man kan! 
Hur som helst så har dagen gått ganska fort, jag tycker verkligen dagarna som varit nu på praktiken
har gått jätte fort. Det är betydligt roligare att jobba än att gå i skolan, trots att jag tycker skolan också
är jätte kul! I alla fall nu på gymnasiet är det mycket roligare än i grundskolan!
 
Nu ska jag kolla på efterlyst med min pappa, ha det så bra! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0