Onsdag 23/10

Mini-middag innan träningen, proteinpannkakor med jordnötssmör, hallon & kanel. Så gott!
 
Hej hej!
Började alltså jobba tidigt imorse, vid fyra slutade jag och var hem snabbt och slängde i mig lite käk innan
det var dags att ta bussen in i mot stan och gymmet. Mamma var där och jag måste säga att en av dom största inspirationer jag har är min familj♥ Körde igång med lite uppvärming på gåbandet och sen blev det ben & rumpa. Ganska snabbt träningspass eftersom att jag känner mig lite snorig och det vill jag ju inte förvärra! Har ätit riktig
middag nu som var kyckling och ris. Jätte gott!
 
Min syster hörde av sig och sa att hon ville träna med mig imorgon bitti så det blir så. Skoj! 
Jobbar kvällspass imorgon och då har jag ju mycket tid på förmiddagen. 
Resten av kvällen kommer nog bestå av "Pretty little liars" - serien tittande och te. 
 
Ha en trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0