Söndagkväll

Bilder sen gymmet, Tim och Johan.
 
Hej hej!
Har varit på gymmet idag, det blev så ändå. Testade skorna och dom funkade jätte bra! Hur som helst så när vi var på gymmet ringde vi efter Tim så han kom ner och tränade med Johan en stund. Efter det så gjorde vi oss i ordning, åt middag på Picasso och gick runt i stan innan vi drog hem till Tim. Längesedan jag träffade honom
så det var kul att få göra det! 
Imorgon är det planerat att jag ska träna med min syster på förmiddagen innan praktiken börjar på eftermiddagen, så det blir nog skoj! 
 
Nu sitter jag i soffan och äter fruktsallad som pappa har gjort, hur gott som helst! 
Det är ett perfekt "mellanmål" eller "kvällsfika" istället för att trycka i sig massa onyttiga saker, ett tips bara!
Hade tänkt ha en godis/chips/läsk fri månad igen, och tro mig jag är en riktig godisråtta så det är svårt!
 
Nu ska jag packa inför imorgon och sen får vi se, troligtvis blir det att kika på serier resten av kvällen!
Men ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0