Tillsammans mot cancer

 
 
Har tittat på " Tillsammans mot cancer " galan. Börjar gråta när folk berättar och det är minst sagt berörande.
Jag ska köpa mig ett rosa bandet, och jag hoppas fler stödjer cancer forskningen.
Och jag kan inte beskriva hur mycket jag vill, jag vill vill vill bara sätta stop på sjukdomen. Att det inte finns lidande mer, att ingen ska behöva gå igenom det. Ingen ska få känna skräcken över att jag kanske inte kommer leva länge till. Jag hoppas och tror, att en dag så kommer det inte finnas mer. Att en dag har forskningen lett till någonting som tar bort det. Och jag vill säga tusen tack till alla dom som kämpar för det här, dom som forskar och lägger
ner så mycket tid på att rädda liv. 
 
Ingen kan göra allt, men alla kan göra någonting.
#tillsammansmotcancer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0