En efterlängtad fredag

Forever is a long time but I wouldn't mind spending it by your side, I wouldn't mind it at all♥
 

Hallå där!
Fredag och jag har sovit hos min farmor sedan igår kväll och inte varit igång med datan så värst mycket. Jag tänker skriva färdigt min uppsatts om rörelseorganen så jag är helt klar nu och sen ska jag sova för att imorgon väntar det fem timmars jobb som dansledare, det blir jätte kul tror jag! 
 
Jag har i alla fall aldrig varit så nöjd med att det är fredag och jag vill bara springa förbi nästa vecka då det är prov, och redovisningar som ska göras innan det är lov. Jag vill bara få sova, träna och umgås med Johan. Men någonting jag ser fram emot med nästa vecka är att min storebror flyttar hem från finland då bandy säsongen är slut! Äntligen! Ha en fortsatt bra fredag och helg, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0