I SKOTRÄSKET

Några utav löparskorna jag kikat på, alla finns på sportamore.se
 
Är i jakt på ett par löpar skor som jag bara ska ha utomhus. Jag vill så gärna ha ett par nu nu nu! Men vill heller inte behöva betala en förmögenhet för ett par, så det är svårt. Kollar på Nike och Adidas märkena i skrivande stund och det känns som att dom har bäst kvalité men också bra stötdämpning i sulorna. Det är verkligen super svårt! Sen vill jag ju självklart att dom ska vara snygga också... Helst färger som, svart, grått, rosa, lila eller blått. 
Har ni några tips?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

asics är helt klart dom bästa skorna!

2014-02-18 @ 21:13:05
Postat av: Tessan

Köpte nya asics ja, samma modell som jag hade innan men annan färg 😜👍

2014-02-21 @ 12:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0