Kärlek

 
Glad alla ♥-dag allihopa! Jag sitter i skrivande stund i skolan och väntar på att jag ska börja. Dagen kommer väl se ut som alla andra skolfredagar och ikväll ska jag umgås med min Johan, tro det eller ej men vi har varit tillsammans i över två år och aldrig varit med varandra på alla hjärtansdag men någon gång måste man ju börja! Tanken är väl bara att vi ska se någon film och äta massa gott, mysigt helt enkelt!
 
Men jag tycker att alla även om man inte har flickvän eller pojkvän kan visa lite kärlek, det är ju trots inte alla pars dag utan det handlar mer om att sprida kärlek och omtanke. Pussas, kramas och gör någon lite extra glad, sprid lite glädje för det kostar ju trots allt ingenting att visa omtanke, så det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0