Saturday

 Avokado på hårdbröd med citronpeppar och blåbärste♥
 
Lördag igen, och jag ska bege mig in till staden för att träna. Har verkligen sovit ut idag och det var skönt i och med att jag vaknat flera gånger inatt helt utan anledning. Har i alla fall tagit det lugnt hela förmiddagen, ätit god frukost och städat sovrummet, välbehövligt!
Hur som helst, går kvällen spenderades hos min farmor där vi träffade några släktingar som jag inte träffat på hur länge som helst! Så jag, mamma, pappa, Jacob och hans kompis var där och det var faktiskt jätte kul! 
 
Nu ska jag byta om till träningskläder och sen ikväll kommer Johan hit och sover med mig. Inte mer planerat än så men det är skönt också. Ha en bra lördag allihopa, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0