Skoldagar som går snabbt

 
Torsdag eftermiddag/kväll och jag ska alldeles strax in och träna, är super taggad till det idag av någon anledning så det ska bli hur roligt som helst! Har också precis ätit middag och ska byta om till träningskläder innan jag beger mig. Torsdagen har gått snabbt i alla fall vilket är skönt och jag tycker vi har haft väldigt intressanta ämnen idag, så det är kul! Och imorgon är det ju äntligen fredag och helg, så det känns bra nu.
 
Men i det stora hela så händer det faktiskt inte så mycket. I helgen planeras det bio i Gävle i alla fall så det kan nog bli kul, jag skulle vilja se filmen "Delivery Man" men vi får se vad det blir, det är vilket som alltid kul att gå på bio men först och främst blir det träning nu, hej på en stund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0