Söndag 16/2

 Små glimtar ifrån min helg!
 
Då var helgen snart över och jag har umgåtts med Johan, varit dansledare, varit på stan och köpt en heldress i leopard mönster, så mysig! Och även uppmärksammat alla hjärtansdag, jag, Johan och mina föräldrar kollade på filmen "Love actually" och åt massa gott, plus att vi var på restaurang dagen till ära! Jag fick tre ringar utav min Johan som var super fina, jag ska ta kort och visa dom sen. Jätte gulligt av honom, min fina kille♥ 
 
 
Igår så var jag dansledare som jag ska vara nu några lördagar då och då. Det gick jätte bra och det känns verkligen hur roligt som helst! Annars har det inte hänt så mycket mer, jag ska plugga nu och sen väntar vi in pappa som kommer från Stockholm och varit på utbildning, så vi har bakat cheesecake jag och mamma så vi ska fika på det när han kommer hem. 
 
Hoppas ni har haft en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0