Trött tisdag

Kvällsgott: banan, jordgubbar, hallon och blåbär med lite kokos ovan på!  
 
Hej på er! Tisdagar som brukar vara den segaste skoldagen har gått snabbt och allt är nu klart och bestämt inför kommande danstermin som börjar på lördag, super kul! Något som däremot inte är så kul är att mitt minneskort till systemkameran är sönder, det står "No card in camera" när jag stoppar in det i kameran som om det alltså inte sitter där i... Skumt och frukansvärt trist! Därför får ni tills vidare uppdateras med dessa iphone mobilkamera bilder som både ser rätt trista ut och har dålig kvalité. 
 
Jag brände i alla fall av ett super bra ben/rump pass idag på gymmet och tog även mer i vissa styrkeövningar än jag brukar så jag är hel nöjd och trött i kroppen nu. Annars har kvällen sett lugn ut och nu ska jag ta och sova snart då jag börjar tidigt imorgon och kliver upp kring sex tiden på morgonen. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0